Pages

sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

ToBy

Hei ja anteeksi kaikista kirjoitusvirheistä, mutten ole nukkunut päiviin. Kirjoitan tätä nyt koska.... koska en tiedä kuinka paljon aikaa minulla on jäljellä. Minun täytyy varmistaa ettei kukaan joudu tämän olennon uhriksi enää koskaan.

Kun olin noin viisivuotias, vanhempani veivät minut Build-a-Bear lelukauppaan (kauppa jossa saa koota itse pehmoleluja) ensimmäistä kertaa. En ole nynny, mutta minulla on aina ollut heikkous suloisiin asioihin. Minulla oli kaupassa todella hauskaa, mutta kun katsoin kaikkia eläinpehmoleluja siellä olin... pettynyt. Se johtui siitä etten tykännyt karvaisista eläimistä niin paljoa kuin matelijoista, joista suosikkini oli kilpikonna. Kun katsoin kaikkia vaihtoehtoja eläimistä löysin yhden korin jossa oli kaneja, ja.. sen yläpuolella oli onnekseni kilpikonna! Ja vain yksi sellainen! Otin sen ja tein siitä omanlaiseni. Prosessin aikana nimesin kilpikonnan Tobyksi.

Kuitenkin painoin vahingossa Caps Lock-näppäintä ja nimestä tuli Tobyn sijaan ToBy, mutten välittänyt siitä. Vanhemmillani oli vähän rahaa, joten sain valita vain yhden kappaleen vaatetusta sille ja päätin valita kilven raidolla ja vetoketjulla, joka toimisi ikäänkuin pienenä reppuna johon säilöä tavaroita. Vein sen kotiin ja leikin sen kanssa joka päivä.
    Huomasin eräänä päivänä että ystävälläni Anthonyllä oli todella hieno marmorikuula. Halusin sen itselleni mutta hän ei suostunut vaihtokauppoihin joita ehdotin. Seuraavana päivänä herättyäni huomasin, että ToByn repussa oli jotakin. Kun avasin vetoketjun löysin sisältä marmorikuulan. Hymyilin ja pidin sen itselläni olettaen että Anthony oli antanut sen minulle. Seuraavan parin viikon aikana huomasin että haluamani tavarat ilmestyivät ToByn reppuun.
    Muistan kuinka halusin kerran uuden pyörän ja löysin kuitin hänen repustaan pyörään, jonka löysin myöhemmin etupihalta. Käytin ToByn voimia hyvin ja nautin siitä että jokainen toiveeni toteutui. Minä ja Anthony aloimme tapella paljon ja lopulta emme olleet enää ystäviä. Toivoin että hän loukkaisi itsensä ja menin nukkumaan...Seuraavana päivänä avasin ToByn repun (josta oli tullut aamurutiinini) ja löysin sieltä lautasliinan jossa oli verta.
    Säikähdin ja huolestuin miettien milloin olin satuttanut itseni ja miksi olin laittanut lautasliinan ToByn reppuun. Sitten kuulin äitini puhuvan Anthonyn äidin kanssa puhelimessa. Hän sanoi että Anthony oli kaatunut portaissa. Tajusin pian että veri oli Anthonyn. Olin järkyttynyt, mutta toisaalta iloinen. Myöhemmin ajauduimme vielä pahempiin tappeluihin Anthonyn kanssa ja toivoin että hän loukkaantuisi vielä pahemmin ja seuraavana päivänä löysin Anthonyn peukun repusta. En ollut edes peloissani koska tiesin mitä oli tapahtunut.
    Kannoin ToBya matkassani minne ikinä meninkin, kunnes eräänä päivänä Anthony hakkasi minut leikkikentällä ja sinä iltana itkin ToBylle "Toivon että Anthony katoaisi!"...Seuraavana aamuna Anthony oli kadonnut.ToByn repussa oli kuva Anthonystä pyörtyneenä aavikolla  ja hänen yläpuolellaan oli varjo joka näytti aivan ToBylta.. ToByn jaloissa oli myös hiekkaa. Sen jälkeen laitoin ToByn laatikkoon ja en kysynyt siltä enää mitään.

Monta vuotta kului ja olin 20-vuotias, kun toinen henkilö alkoi kiusata minua. En huomioinut häntä koska minulla oli toinen ihminen mielessäni, itseasiassa tyttö. Sain ihastuksen kohteeltani soiton ja hän kysyi minua ulos treffeille! Kun saavuin hänen talollensa, koputin ovea ja kiusaaja avasi sen. Hän, hänen ystävänsä ja jopa tyttö nauroivat ja ottivat kuvia minun tyrmistyneestä ilmeestäni. Sinä iltana menin kotiin kiljuen ja huutaen raivosta ja toivon että he kaikki kuolisivat. Seuraavana aamuna huoneessani oli suuri laatikko ja luulin etten ollut vielä purkanut sitä muutettuani.
    Avasin sen ja kauhukseni löysin sisältä ToByn ja verisen veitsen. Täirisin ja avasin varovaisesti hänen reppunsa ja melkein oksensin. Sen sisällä oli 5 silmämunaa, jotka kuuluivat tytölle ja kiusaajille. Heitin ToByn läheiseen jokeen toivoen että pääsisin hänestä eroon lopullisesti. Käännyin ja sanoin hiljaa "Toivon että minä olisin kuollut". Jähmetyin paikalleni tajuttuani virheeni. Kuulin takaani roiskahduksen. Käännyin ja näin ToByn rannalla. Lähdin juoksemaan ja kun katsoin taakseni näin sen yhä tuijottamassa minua.
    Päätin pakata tarpeelliset tavarat ja lähteä koskaan palaamatta takaisin. Nyt tapahtumista on aikaa 4 kuukautta ja minne ikinä menenkään, löydän ToByn sieltä odottamassa minua...Pelkään etten elä kauaa.. Minun täytyi kertoa jollekin joten kerroin teille...Kaikille teille...Olkaa varovaisia mitä toivotte. Jos näet tämän kilpikonnan, polta se, tapa se, tai toivo että se tappaisi itsensä. Rukoilen sinua.. Olen saattanut löytää tavan millä saada se kiinni. Huomenna teen sen. Pian pääsen eroon siitä hirvityksestä ja olen jihr87gyeuiheu5ttjigjdjrogjerwuw03w4iot  ietj4tbmmb0ute0trtietttttttryeä'6å7876554rewbernuyt

5e4tea¨al'jkh

[sfdudfjik9'kngkdy5

36 kommenttia:

  1. Todella hyvä postaus jälleen kerran! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtava tarina :D Tää sun blogis on iha paras :) Oon oottanu innol seuraavaa juttuu ja ny vihdoin ja viimein se on tullu ^^ Nyt vaa ootan taas uutta tarinaa X)

    VastaaPoista
  3. En ihan ymmärtänyt totta loppua,joten voitko vähän selittää siitä,kiitos.Mutta kaikenkaikkiaan hyvä tarina ja arvostaan sun työtä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse ainakin ymmärsin lopun siten, että ToBy löysi pojan ja tappoi tämän. Poika oli juuri kirjoittamassa tarinaa ja siitä johtuu sekalaiset kirjaimet.

      Poista
  4. Iha hyvä. Ei ollu huono mutta ei pelottavakaan. Tuleeko pian Ticci Toby?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ticci Toby on vielä suomennettavana luonnoksissa. Tiny Teri ilmestyy tällä viikolla.

      Poista
  5. Hyi vittu,,,mulla on kaapin päällä sellanen pehmokonna :O

    VastaaPoista
  6. Kauheen hyvä tarina! Just heräsin keske REM-une ja kiva oli lukee tää heti sen jälkee :D eks siit ToBy-kilpparist löytyny mitään kuvaa?(ei sillä että olisi pakko jos ei löytynyt, tai etten olisi tyytyväinen tarinaan)
    Ja kiitos tästä blogistasi! Toivon ettet koskaan lopeta tämän ylläpitämistä :)) juu tuttu lukija ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En löytänyt mitään kunnollista kuvaa ToBystä. Kiitos sinulle, että olet aktiivinen lukija!

      Poista
  7. Mielenkiintoinen postaus! En kyllä ymmärtänyt tuota loppua. Hitsi kun tähän olisi vielä kuva.. :D

    VastaaPoista
  8. Tiedätkö sä mitä tos "siansaksa" kohdassa sanotaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin ylempänä kommenteissa tähän kysymykseen (:

      Poista
  9. Mukava pasta, ei liian pelottava eikä liian huono. Tuleeko joskus Ticci Toby tai Play with me?

    VastaaPoista
  10. jotenkin säälin tuota henkilöä..

    VastaaPoista
  11. Pystykkö joskus suomentaa Jeff vs Slenderman tai Jeff the killer vs Jane the killer? Tykkään aivan sikana Jeffistä ja se on niin söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söpö? Ootko sää nähny sen kuvan?

      Poista
    2. Olen. En tykkää siitä alkuperäisestä kuvasta mutta muuten tykkään hahmosta aivan sairaasti. Oon nimittäin aina vähä ollu Creepy tyyppi muutenki. Jeff on mun mielest iha hyvä näkönen.

      Poista
  12. Ihana blogi...
    Rakastan lukee näitä.
    Toi Toby on oikeesti piirrossarjan henkilö vissiin... Ja noi kirjaimet on joko et se o liia väsyny, toby tuli tappaan sen tai jotain muuta

    VastaaPoista
  13. Onko sulla joku viestihomma (esim. g-mail tms) johon sulle vois lähettää tarinan, ett' otatko niitä vastaan? Mulla on varastossa yks pitkä japanilainen juttu ja ois kiva jos julkaisisit sen täällä, kun itse en ole sitä ainakaan monesta paikasta löytänyt.

    VastaaPoista
  14. Löysin eilen blogisi.. Ja wau aivan huippu oon lukenu jo kaikki tekstit ja innolla odotan uusia! :)

    VastaaPoista
  15. Milloin tulee seuraava postaus? Viikon oon jo reilusti vrnainnu? P.s blogisi on mahtava! Oon lukenu kaikki tarinat ja on käsittämättömän hienoa että kirjoitat erittäin pitkiä tarinoita ja lisäät vielä mahtavat kuvatkin! Kiitos! Parasta iltalukemista 4ever!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen sain vasta netin toimimaan, koska täällä on ollut nettiongelmia. Kiitos kehuista ja uusi postaus ilmestyy viimeistään huomenna (: Pahoittelen että kesti näinkin kauan!

      Poista
  16. Tosi hyvä! Paitsi et voin ehkä ruveta pelkäämään meijän pehmoleluja ja varsinki sellasii kilpikonna...

    VastaaPoista
  17. Tosi hyyyyyvääää!

    VastaaPoista
  18. Tosi hyvä,mutta alkoi pelottaa vähän! Ps.kaikki sun tarinat ovat hyviä,mutta myös monet tarinat/kuvat ovat pelottavia!!!! Kiitos kaikesta tarinoista!! :D

    VastaaPoista
  19. Hyvä tarina. Sun blogi todella hyvä:)

    VastaaPoista
  20. Luulin että tää kertoi ticci tobysta mutta ei haittaa sillä hyvä tarina

    VastaaPoista
  21. Tää oli tosi hyvä! :) Luen tälläsii yleensä joskus 12 ! Tee ihmeessä lisää ♡...

    VastaaPoista
  22. Kammottavaa D: Jotenkin säälin tota päähenkilöä... :(

    VastaaPoista