Pages

perjantai 7. lokakuuta 2011

Teresa Fidalgo ja Bloody Mary (videot fiktiivisiä!)


Teresa Fidalgo ilmestyy tien sivuun liftaamaan, auto ottaa hänet kyytiin. Sitten matkustajat kyselevät tältä valkoiseen kaapuun pukeutuneelta kauniilta nuorelta tytöltä onko tämä kunnossa. Teresa sanoo olleensa auto-onnettomuudessa ja videon loppu antaa ymmärtää, että noille kyytiin ottaneille käy sama kohtalo kuin hänelle.
 

Sanotaan, että näiden ohjeiden avulla kykenet itsekin kokeilemaan Bloody Marya:

Seiso yhdellä kynttilällä valaistussa pimeässä vessassa, jossa on paljon peilejä, tai ainakin yksi iso peili. Katso peiliin ja sano "bloody mary" kolme (3) kertaa peräkkäin. Jos mitään ei tapahdu, pyörähdä kolme (3) kertaa ympäri. Legendan mukaan, rituaaliin osallistuneille voi tapahtua hirveitä asioita; Bloody Mary repii silmäsi irti, jokapuolella kehoa ilmestyy raapimisjälkiä, katoat ikuisiksi ajoiksi peiliin, Bloody Mary ilmestyy peiliin, jolloin rituaalin suorittaja tulee hulluksi, kuolee tai kasvoihin tulee raapimisjälkiä.


On myös muunnoksia Bloody Maryn nimestä, kuten:

Mary Worth
Mary Whales
Hell Mary (vastaa Saatanaa)
Bloody Mary Worth
Mary Worthington 

Mutta yleisin niistä on juurikin Bloody Mary.

Bloody Maryn historia


Mary Tudor sai lempinimensä, koska hirtti ja poltti monia ihmisiä vähän yli viisi vuotta sitten. Hän oli entisaikaan Englannin kuningatar ja hänen isänsä oli kuningas Henry VIII.


Toinen kertomus kertoo taas, että Bloody Maryn nimen takana olisi Elizabeth Bathory joka kylpi ihmisveressä ja teki muita julmuuksia säilyttääkseen kauneutensa. Eihän hänen nimensä tosiaan ollut "Mary", mutta jotenkin hänet kauheiden tekojensa kautta yhdistettiin peliin.

108 kommenttia:

  1. hei oon koekillu spiritismiä 2 kertaa ja se toimii uskon paranormaaleihin juttuihin mut toimiiko toi bloody mary oikeesti ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse en henkilökohtaisesti usko, en tottapuhuen ole edes kokeillut, kokeilemallahan se selviää!

      Poista
    2. no mä oon kokeillu tota bloody maryä ja se toimi ainakin jotenkuten siis yht äkkiä peiliin ilmestyi vaaleat kasvot ja sitten ne vain hävisivät. !! pelotti aika paljon tosiaan et toimi aina koska kokeilin vähänaikaa sitten udestaa ja et toiminu.

      Poista
    3. Mun kaveri pelkäs Bloody Marya ihan sairaasti, eikä siks pystyny nukkumaan, sit se päätti kokeilla sitä. Sit se katto kelloa, ja se oli semmoset ihanat 1:31 :3
      Juu siit on jtn. 2-3 vuotta? Eikä mitään ihmeellistä oo tapahtunu :33

      Poista
    4. äh.... tota.... oon kokeillu ja tepsi siit ei oo kauaa... mä niinku sanoin sen 3 kertaa Bloody Mary sit vähä valot vilkku ja ei sit mitää. Sit mä noin 2h myöhemmin katoin et mulla oli naarmuja kädessä. Se ei ollu kivaa siit lähtien oon pelänny Bloody marya Ja Teresa Fidalgoa... Nice...

      Poista
    5. olen kokeillut ja joo ei toimi

      Poista
    6. Teknisesti toi bloody mary toimii. Tai siis sun aivot voi kehittää siihen peiliin kasvot, sillä haluat sen toimivan ja sitten voit kertoa ala-aste ikäisille kavereille että se toimii... Mutta tosiaan se toimii tosin ei sellasella tavalla mitä kerrottu

      Poista
    7. En ikinä koittaisi tota. Siis oon ollu kattomassa kun toiset pelaa spiritismii ja toimi. Mut seuraavaks mun paras kaveri rukoili keppiä, itki tippuneen lehden perään ja luuli mun kaverii haamuks.

      Poista
  2. ei vittu mikä blogi -.- miten mä tänne eksyin?!

    VastaaPoista
  3. no joo tota bloody maryä vois kokeilla mut en uskalla... kosk luen aika paljon kauhukirjija; mielikuvitus on aika hurja tällä tyttelillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon Paranormaleihin juttuihin mutta toi on joo täyttää paska

      Poista
    2. En uskalla kokeilla tota Bloody Mary juttuu ;(

      Poista
    3. Jep. Kuulostaa muutenkin aika pelottavalta. En taida kokeilla.):

      Poista
  4. aatelkaa nyt jos tommoset oikeest on totta, sit joku tyhmä menee kokeilee ja kuolee tai jotai, en kokeile ikinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no omahan päätös tuo aina on.

      Poista
    2. Tota ei oikeest kannata kokeilla!! Koska haluutko et sult revitää silmät päästä??? Tai et joudut peilii ikuisiks ajoiks?? Tai et jopa kuolet????

      Poista
    3. Ei oikeest kannata testata koska haluutko et sul lähtee silmät?? Tai et joudut peilii ikuisiks ajoiks?? Tai et jopa kuolet. Ehdotin mun kamulle et tehää toi ni se sano et ei ja nyt ymmärrän miks järkevät EI TEE!!!!

      Poista
    4. Mä en tajuu miten sitä ihmistä voi sanoo onnekkaaks jos toi toimii! :O

      Poista
  5. Kokeiltu on. Kavereiden (joilla on aika villi mielikuvitus) seurassa. Ei toiminut, mutta peilissä näkyi tosiaan vähän niinkuin kasvot mutta ei sittdn sinn päinkään. Se saattoi johtua myös pyörimisestä ja omista kasvoista. Silloin ei ollut myöskään kynttilää.

    VastaaPoista
  6. No itse en henkilökohtaisesti uskalla koittaa moista.. Kaverit kyl aina sanoo, et ei mitää kuiteskaa tapahu, mut ku toi mielikuvitus laukkaa nii alkaa miettii, et mitä jos se toimiiki? :DDD Spiritismii en saa kuulemma pelata, äitipuoli on kuulemma pelannu joskus ja kiels mua ja mun siskopuolii ja mun veljee kokeilemasta sitä koskaan. Enkä varmaa uskaltaiskaa :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin.. varmaan näiden toimiminen edellyttääkin asioihin uskomista ja vilkasta mielikuvitusta.

      Poista
  7. Ite luen paljo kaikkia kauhujuttua ja katon pelottavia leffoja, ja oon kokeillu noitaki, vaikka on pelottanu, mut tykkään pelon tunteesta, silti mitään ei ikinä oo tapahtunu. Oon kokeillu spiritismiäki ja vaikka mitä, ja vaikka aluksi on pelottanu, ni ei mitään oo ikinä tapahtunut:DD et turha pelätä mitään. Ei ole olemassa mitään yliluonnollista.Soree oon kyyninen realisti, vaikka luenki paljo kauhu juttuja ja kokeilen sellasii vaan mielenkiinnosta.
    Hyvä blogi muuten oikeesti!:)

    VastaaPoista
  8. m7ulla toim7i... bloody mary 4ever

    VastaaPoista
  9. Me kokeiltiii spiritismii ja haamukirjotust mun bestisten kaa, ja se toimi kummaskin..meitä pelotti ihan sikana, ja kynsiki lohkes. Sit mun isi tuli ja vei meidät shoppaileen stadiiiii..ja sit me juotii sidukkaaa, ja lonkkuuu, ja bisseeeee, ja jalluuu ja oltiin siiiiis niiiiiin kännissssä. sit me katottiin kumman kaa- ohjelmaa ja huorattiin aiva hangöövereis pitkin kapeee..

    VastaaPoista
  10. en ite uskalla kokeilla tota koska en haluu kuolla jos se sit vahingossa onnistuiski ni n lähtis fiksuna ihmisenä yritämää koska mul on viel paljon elämää jäljllä ku oon vast 10v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikutat aika viisaalta 10 vuotiaaks :) nostan hattua sulle.

      Poista
    2. Oon ite 9v niin en menis ikinä kokeilee. Jos jotai sattuisi en antas itelleni ikinä anteeksi, en suosittele. Ja en kokeile kyl ikinä... En ees perheen, tai elämän takia. Äiti sais hirveen hepulin jos kuolisin, jäisin peiliin, tai jos silmät lähtis, taikka jos saisin edes naarmun naarmua. En ikinä kokeilisi vaikka saisin tuhat (1 000) miljoona dollaria!

      Poista
    3. Niin en itsekään kokeilisi tai tulisi kokeilemaan

      Poista
  11. Mä EN menis kokeilee tota ku mulla on aikamoinen mieli kuvitus xD mut oo. Kokeillu spiritismii ja sen jälkeen oon nähny pelkkii painajaisii enkä usko sen olevan sattumaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä luultavamminkin painajaisesi johtuvat itse kokemuksesta tai jopa mahdollisista "traumoista". Yliluonnolliset merkit ja asiat saattavat toimia mutta en usko että ne tulisivat uniisi, enneminkin yrittäisivät herättää sinut niistä.

      Poista
    2. Joo oon kuullu noist jutuist..en lähtis kokeilee ....ihan sairaan hyvä blogi..vaikka miten ees päädyin tänne(?!) Ite tykkään monist kauhujutuist (creepypasta ym.) En kuitenkaa tod usko noihin....

      Poista
  12. en haluu kokeilla koska mielikuvitus... koska jos oikeesti tapahtuis jotain nii se ois ihan hulluu

    VastaaPoista
  13. Kiljuuks toi Teresa tosissaan videos? (Äänet poissa nössö kun oon ja näin nössö kun paranormaaleista jutuista tykkään)

    VastaaPoista
  14. ite oon kokeillu tota bloody maryä, ja se on toiminu joka kerral, mut toisaalta me ollaan tehty se ihan täysin pimeessä huoneessa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se on toiminu? Ihan mielenkiinnosta kysyn, tuliko sun naamaan siis raapimisjälkiä tai revittiinkö silmäs irti, vai tuliks hulluks? Mietiskelin vaan et jos se toimi niin aika kumma että täällä vielä kirjottelet... Mäki voisin kokeilla mut en vaa silmiäni uhraa ihan mielenkiinnon takii, saati henkeeni...

      Poista
  15. En kyl ite uskalla KoSKAA kokeilla. Kuulostaa oudolta, mut pienempämä en pelänny kauheena mitää.. Sillo kokeili Bloody Maryä, eikä toiminu... Ehkä sils et en tehny sitä ees oikein. Vois kai joskus kokeilla jos uskaltaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samiksii;-) ehkä sw johtuu siitä että pienenä ei osannu pelkää mitää
      Sry tää tulee ihan ***** myöhäs

      Poista
  16. Oikeesti mullq on vilkas mielikuvitus joten en ees haluis ajatella mitään tollassii enkä aijo kokeilla ja mua alko pelottaa ees mennä vessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkää uskalla mennä vessaa xd ne o pelottavii :(

      Poista
  17. Me testattiin tota leiril ja me mietittiin kamujen kaa et oliks ne omat kasvot vai sen bloody maryn ja sen jälkeen ei enää menty niihin vessoihi ku rupes pelottaa niin vitusti

    VastaaPoista
  18. rukoilkaa jeesusta se ajaa pahat henket pois

    VastaaPoista
  19. Kun minä olin koulussa ja minun kaverini kanssa(tietty). Kokeiltiin tuota bloody marya... (2kamuu) TOIMI!! sitte juoksin kirkuen oman Besun luokse... (tänään) oon istunu 4h paikallani täs sohvalla koska mun huoneessa on Peili :( syy miks kirjotin alussa kirja kielellä on se että oon puhelimella ja se muuttaa sanat jokskuks höpäjääks... Tärisen pelosta... Onneks nuo menee ohi yhellä painajaisella

    VastaaPoista
  20. Mä en ite uskalla kokeilla koska mulla voi mielikuvitus alkaa laukkaa hullun lailla ja sit en uskalla mennä ees illal vessaa. Tää voi kuulostaa oudolt. Eikö siin oikeest tapahu mittää?? (Kysyn niilt jotka on tehny tän jutun)

    VastaaPoista
  21. Oon muistaakseni kuullu joltain et ei kuole kun bloody mary tulee jos sano go away Mary i'm not scare you. (saaton kirjottaa ton pälkää väärin enkä ole kokeillut bloody Mary ``leikkiä´´) Mut suomeks toi juttu: Mene pois Mary (Mari) en pelkää sinua.

    VastaaPoista
  22. En oo kokeillu enkä aiokkaan sillä mulla on aika vilkas mielikuvitus! Mut siis tapahtuuks sinä jotain?? (Nyt kysyn niiltä jotka on kokeillu) :/!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny kotona kaks kertaa ja koulus kerran. Hengissä olen, mutta kynttilä puuttui x) itse en nähny mitään mutta vissii siin jos tekee oikein, pitäis näkyy vaalee hahmo peilis.. Mut siihenki on ihan luonnollinen selitys joten ei tartte pelätä :)

      Poista
  23. En oo kokeillu mut en kyl ehkä uskaltaiskaa koska oon vast 8.v Ja muutenki mielikuvitus... xD

    VastaaPoista
  24. En mäkään kyllä aijokkaan kokeilla, oon vasta 9v. Mulla on hirveesti traumoi tälläsist jutuist. En kokeile ikinä, vanhemmatkin sanoo että ei mitään tollasia juttuja. Mun äitikin on kokeillu tuota spiritismiä.

    VastaaPoista
  25. Oon kuullu tost Blood Maryst mut en mee kokeilee kosk. Mun mielikuvitus on aika vilkas

    VastaaPoista
  26. Sain ihan kauheet traumat pelkästää lukemal näit!! Oon 11.v ja mun veli kokeili kerran tot bloody mary juttuu ihan pimees ja sitte ku se olivsanon sen kolme kertaa ni sit se laitto äkkii valot päälle (koska pelko) ni sit se sulake palo siint lampust ja sit mun veli juos äkkii olkkarii äitin luo :-X

    VastaaPoista
  27. Se toimii niin että kun sä oot pyöriny nii sä näät peilissä ittes vaik valot olis poissa ni meijän silmäthän tottuu pimeeseen

    VastaaPoista
  28. Toi kuulostaa ihan VERIMARI lta sano 3kertaa"verimari' sama juttu mut sun pitäis nähä kasvojen tilalla punainen silmä kokemuksella oon itte kokeillu koulun vessas ja se toimii

    VastaaPoista
  29. Oon kokeillu eikä toimi...ainakaan mulla

    VastaaPoista
  30. Oon aika hullu mut tota en tee. Oon 13v. Oon kerenny tehä paljon hullui juttui yks mun kaveri on yhtä hullu. En tee tota jos se kaveri ei oo mukana. Onnee kaikille jotka on uskoltaa tehä/on tehny. Toivottavasti kenellekkään ei ole käyny mitää.

    VastaaPoista
  31. Oon kokeillu jonku viis kertaa tota Bloody Marya, eikä oo oikee toiminu. Mut kerran koulun vessas ku kokeilin tuli siihen peiliin sellai vaalee kohta. Se oli siin jonku sekan ja sit se katos. Olin sellai et "Mitä ihmettä" ja sit yritin ettii jotain kohtaa, jossa se näkyis uudestaa. Mut en sit nähny siin enää mitää, vaik kuinka yritin todistaa et se oli vaa heijastus. Mut...Ite ainaki uskon Bloody Maryyn.
    Ja sit yks juttu. Mun nimi on Teresa nii ekan kerran ku kuulin tost Teresa Fidalgosta ni olin heti kiinnostunu siit. Ku katoin sen videon meni kylmätväreet joka puolella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kokeillut ja olen saanut arpia naamaan jotka eivät ole lähteneet 3kk jälkeen ...................

      Poista
  32. Jos se tulee niin voi säästyä jos sanoo"Go away Mary, I'm not scared of you!"

    VastaaPoista
  33. Haluaisin kokeilla mut en uskalla ku on jo aika vilkas mielikuvitus.
    Miten teette niitä?? (Ne joilla on onnistunut)

    VastaaPoista
  34. Mä en uskalla kattoo tota t:12v

    VastaaPoista
  35. Wow..... Aika jännää ite oon kokeillu sitä ja peili meni huuruun sit siihen huuruun piirrettiin hitaasti : i Kill You .
    aika jännää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelottavaa.. toivottavati oot vielä elos! mut ihan vaan näin mielenkiinnosta että onko kellään tullu niitä raapimis jälkiä?

      Poista
    2. Joo iha varmaa-,-

      Poista
    3. Tosi jännä juttu joo, henki ei näköjään osaa englantia. Tai sinä, niinhän se menikin.

      Poista
  36. Oon koikeillu mut pitkän harkinnan jälkeen. Ei tapahtunu mitään muuta ku peilis vaa välähti jotain valkosta. Pelotti pikkusen.

    VastaaPoista
  37. Oon kokeillu kynttillätki olisiinä edessä ja naamaan tuli raapimis jälkiä en oo nukkunut sitä lähtien koskaan hyvin ja joka yö oon nähny teresan

    VastaaPoista
  38. kokeilin vittu mitään ei tapahtunut. Kusetusta...

    VastaaPoista
  39. Kokeilin kirjaston vessas kamun kaa xD mitään ei tapahtunu, mut ne valot ikään kuin himmeni. Sitte meitä alko pelottaa ja sanoin tyhjälle peilille: Mary I'm not scared you. Go awey. En tiiä kirjotetaanko se noin mut suomeks niille 8 v tyypeille tieto että se tarkottaa (Mary minä en pelkää sinua. Mene pois.) Älkää kokeilko! Waroitan teitä!

    VastaaPoista
  40. tuntuu oudolle ku oma nimi on teresa... hyiiii 0.0

    VastaaPoista
  41. Näin Blood Maryn peilist siin oli punaset silmät ja kuulin jotai musiikkia ps Se oli vanhan ajan musiikkia peloottaa.. Kosk oon 8v

    VastaaPoista
  42. Juu elikkäs kaveri kokeili bloody marya ja sanoi että peilissä kävi valkoiset kasvot. Kynttilän valo tai pyörintä hämää? Hmm

    VastaaPoista
  43. Juu elikkäs kaveri kokeili bloody marya ja sanoi että peilissä kävi valkoiset kasvot. Kynttilän valo tai pyörintä hämää? Hmm

    VastaaPoista
  44. No ehkä se että tulee vaalea kohta peiliin, voi johtua jos kattoo eka valoo ja sit peilii nii tulee vaalee kohta..

    VastaaPoista
  45. Pikkaisen pelottavaa, ihan oikeesti. Mulla on tosi vilkas mielikuvitus, ja kuvitelkaapa vaikka japanilaisten urbaanilegendojen Kushisake Onnaa, Teke teke, Aka manto, Tyttö kodissasi, jne. EN SUOSITTELE EDES LUKEMAAN; LAITAN LINKIN!

    VastaaPoista
  46. Ite kokeilin tota eilen ja se toimi tosiaaan joku tyypi pää tuli siitä peilistä läpi.... mut sanoin mene pois mari en prlkää sinua

    VastaaPoista
  47. Kokeilin rlien se toimi en voi mrnnä kahteen viikkoon kouluun koska lääkärin mukaan mä oon hullu
    älkää kokeilko!!!

    VastaaPoista
  48. Näitä kommentteja on kyllä mukava lukea mulla se bloody mary juttu toimi ainaki luulen niin kun huomasin 12 cm raapimis jäljen kädessä :D

    VastaaPoista
  49. En uskaltaisi itse kokeilla. Mut tykkään paranormaaleista asioista koska niitä ei oo olemassa. En halua kuolla vielä koska oon vast 12v nii en uskalla kokeilla siksi. Mut mun kaveri on kokeillu ja sillä on hirveen pitkä raatelujälki selässä. Mut tästöhän on se kiertoviestikin joka kulkee lasten puhelimissa. Olen itsekkin saanut kyseisen ketjarin jossa luki... Hei olen bloody Maryn. Jos et lähetä tätä 2 h niin näät minut seuraavan kerran kun menet vessaan...

    ei kyllä ole mitään tapahtunut. Ja noi videot teresasta ja marystä olen kattonu varmaan kymmenen kertaa.

    VastaaPoista
  50. Niille joita pelottaa voin sanoa että on tehty tutkimus jossa sanotaan että ihmisen on luonnollista nähdä paranormaaleja juttuja tämä tutkimus on ollut lehdessäkin.
    Jos teitä pelottaa tämä bloody mary niin voit aina rukoilla.
    Jos talosi on siunattu (kuten meillä) niin ei ole mitään hätää.
    Ja whatsapissa pyörii kiertoviestejä ja NE EIVÄT OLE TOTTA
    En ole itse kokeillut bloody marya koska olen vasta 10v.
    Ja teresa fidalgo on repäisty vain kauhu leffasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten talon voi siunata? Ja oon samaa mieltä sun kanssa :)

      Poista
  51. Jos spiritismissä henki pyytää sua poistumaan suolaringistä, kannattaako"

    VastaaPoista
  52. Tämä on totta: Jos menet vessaan kokeilemaan Bloody Marya, sanot nimen kolme kertaa niin äitisi hyökkää paikalle; ''TURPA KIINNI NYT''

    VastaaPoista
  53. Se menee kyl näi. Mee kello 3 aamuyöstä vessaan huuda 3 kertaa bloody mary ja pyöri 3 kertaa ympäri samal nii sit tapahtuu silleen et (jännitys tiivistyy ) SUN VANHEMPAS HUUTAA "NYT VITTU HILJAA " tämän viestin kirjoitti petopertti. Petopertti tykkää lapsista joten lapset soittakaa numeroon: +069 666 247 6969 niin hyvä tulee tykkään erilaisista leikeistä muunmuassa laitetaan patukkaa reikään juu ja en ole trolli. Vaan olen ainoa oikea petopertti hyviä unia lapsukaiset minun ps3 online tunnnus on oikeasti petopertti siellä netissä voidaan keskustella mukavia mutta nyt sanon heippa lapset nähdään toivottavasti pian

    VastaaPoista
  54. Se menee kyl näi. Mee kello 3 aamuyöstä vessaan huuda 3 kertaa bloody mary ja pyöri 3 kertaa ympäri samal nii sit tapahtuu silleen et (jännitys tiivistyy ) SUN VANHEMPAS HUUTAA "NYT VITTU HILJAA " tämän viestin kirjoitti petopertti. Petopertti tykkää lapsista joten lapset soittakaa numeroon: +069 666 247 6969 niin hyvä tulee tykkään erilaisista leikeistä muunmuassa laitetaan patukkaa reikään juu ja en ole trolli. Vaan olen ainoa oikea petopertti hyviä unia lapsukaiset minun ps3 online tunnnus on oikeasti petopertti siellä netissä voidaan keskustella mukavia mutta nyt sanon heippa lapset nähdään toivottavasti pian

    VastaaPoista
  55. Se menee kyl näi. Mee kello 3 aamuyöstä vessaan huuda 3 kertaa bloody mary ja pyöri 3 kertaa ympäri samal nii sit tapahtuu silleen et (jännitys tiivistyy ) SUN VANHEMPAS HUUTAA "NYT VITTU HILJAA " tämän viestin kirjoitti petopertti. Petopertti tykkää lapsista joten lapset soittakaa numeroon: +069 666 247 6969 niin hyvä tulee tykkään erilaisista leikeistä muunmuassa laitetaan patukkaa reikään juu ja en ole trolli. Vaan olen ainoa oikea petopertti hyviä unia lapsukaiset minun ps3 online tunnnus on oikeasti petopertti siellä netissä voidaan keskustella mukavia mutta nyt sanon heippa lapset nähdään toivottavasti pian

    VastaaPoista
  56. sama juttu mä on kokeillut mut se ei toimi mut kyllä mä uskon paranormaaleihin ja mysteerit myös kuka teistä uskooUFOIHIN

    VastaaPoista
  57. Mä käskin mun äitin kokeilee yötä ku en ITE uskaltanut :D Eikä toiminu. Saattoi johtuu siitä et mun äiti ei ees uskonut siihen ja hoki vaan kolmesti bloody Mary sellasella mitä tässä nyt voi käydä äänensävyllä

    VastaaPoista