Pages

lauantai 15. syyskuuta 2012

The Slender Man - Dorothy Birchin päiväkirja

Slender man on yliluonnollinen olio jonka kuvaillaan ilmestyvän normaalin ihmisen näköisenä, mutta hän on yli 2,5 metriä pitkä. Hän haluaa ikäänkuin sulautua ihmisten joukkoon ja tarkkailla heitä.
Hän on kuin varjo, jolla ei ole kasvoja. Slender man sopii moniin vanhoihin kertomuksiin maista kuten Saksa. Mies nimeltä Victor Surge löysi tämän legendan ja teki oman versionsa siitä jota kutsutaan nimellä Slender Man. Slender Man ei alunperin ollut paha taruissa, mutta Victor Surgen versiossa hän kertoo sen olevan paha olio joka tarkkailee ihmisiä joita voisi tappaa. Joissakin taruissa Slender Man yritti pelastaa ihmiset kivuliaalta kuolemalta puhumalla heidät alamaailmaan ajoissa.

Slender Manista on tullut netin "meemi" ja monet väittävät nähneensä hänet tarkkailemassa talonsa ulkopuolella. Monet kuvat ovat kuitenkin photoshopattuja.

Ote Dorothy Birchin päiväkirjasta:

Huhtikuun 12, 1923

Oletan tämän olevan yksi viimeisimmistä vapaaehtoisista merkinnöistä päiväkirjaani, vaikkakin Tohtori Keating käski minun kirjoittaa ylös kaikki mitä tapahtui. Mutta ajoin kertoa koko tarinan, joka minun olisi pitänyt tehdä ensisijassa; menettää ylpeyteni.

Oli kylmä ja tuulinen syksyinen päivä, muistan yhä päiväyksen. Lokakuun 5, 1918. Lizzie ja minä leikimme piilosta puiden seassa setäno farmin takana olevalla pellolla. Oli minun vuoroni yrittää löytää hänet. Hän rakasti piiloutua.

Laitoin kädet silmieni päälle ja nojauduin makealta tuoksuvaa tammen kuorta vasten. Laskin sataan asti ja lähdin etsimään häntä.

Muistellessani tätä, minun olisi pitänyt huomata merkit välittömästi. Tuuli joka oli puhaltanut idästä koko päivän oli lakannut kokonaan ja metsässä ei kuulunut yhtään ääntä, jotka olisivat piilottaneet askelteni äänet jotka kuuluivat selvästi kuivuneiden ja pudonneiden lehtien päälle astuessa. Jatkoin kävelemistä syvemmälle metsään, välillä huuten Lizzien nimeä. Lizzie ei kuitenkaan vastannut. Suuret ja vankat puut muuttuivat yhä pienemmiksi ja pidemmiksi.

Minun olisi pitänyt kääntyä silloin ja juosta takaisin Ed-sedän mökille. Mutta jatkoin kävelemistä.

Pysyin liikkeessä, kutsuen siskoani, hieman paniikissa nyt. Melkeinpä aina löysin hänet parissa minuutissa. Pitkät puut ympäröivät pian minua ja heikko sumu alkoi levitä. Sitten sarja tapahtumia alkoi, joka olisi poltettu muistiini ikuisesti.

Yhtäkkiä kuulin itkuisen huudahduksen "Dorothy!". Se oli selvästi Lizzie. Aloin juosta nyt, hengittäen raskaasti kun kylmä ilma virtasi kurkussani. Sumu tuli nyt nopeampaa ja oli hankala nähdä. Sitten, minulle tuli selittämätön halu piiloutua paksumman puun taakse, jonka nopeasti toteutin. Katsoin, näkisinkö Lizzietä.

En osaa sanoa, kuinka kauan istuin siellä, vapisten puun takana. Sitten, todella todella pitkä hahmo ilmestyi heikosti sumusta. Se oli mies joka piti asua kuten isän ystävät pankista, mutta näytti kuin hänellä olisi puujalat, kuten pelleillä Heinäkuun neljännen päivän paraatissa. Hän näytti olevan niin pitkä että hänen päänsä kosketti lehtiä.

Se, mikä oli outoa, oli hänen kätensä. Tämä mies..., seisoi sumussa monta minuuttia ja hänen kätensä heiluivat hiljalleen. Sain oudon tunteen pitkästä miehestä, kuin olisin tunkeutunut johonkin jota oli mahdotonta nähdä, suurimmaksi osakseen hänen läsnäolonsa takia.

Sain oudon tunteen kun katsoin häntä, kuin en olisi katsonutkaan häntä, hän katsoi minua. Ei, hän katsoi minun lävitseni. Sitten tajusin että hänen päässään oli jotain outoa. Se näytti liikkuvan, kuten, kuten, hänen kasvojensa tilalla olisi joukko mehiläisiä. Kuin hänen päänsä ei olisi paikoillaan. Se oli todella pelottavaa sillä hetkellä ja kaikki ajatukset Lizziestä olivat pyyhkiytyneet mielestäni.

Sitten, yhtä nopeaa kuin hän ilmestyikin, pitkä mies oli kadonnut. Hän vain haihtui sumuun. Silloin kuulin ulinaa siitä kohden missä hän oli seissyt. Kävelin eteenpäin, en jalkojeni avulla, vaan jonkin muun. En muista paljoa siitä hetkestä, mutta muistan kävelleeni Lizzietä kohden, joka makasi lehtien päällä ja silloin käteni sulkeutuivat jonkin kovan ja painvan päälle, kannatellen sitä pääni yläpuolella. Sitten kaikki pimeni.

Seuraava asia jonka muistan oli se, että istuin Ed-sedän keittiössä, Isän, äidin, Ed-sedän ja poliisin ympäröimänä, he kyselivät minulta kysymyksiä ja katsoivat minua kuin tiikeriä eläintarhassa; kuin olisin jotain vaarallista. Ilmeisesti olin...tappanut Lizzien lyömällä kivellä häntä päähän. En muista mitään itse. Minulla on yhä ongelmia ajatella sitä, mutta olen varmaan sen takia mielisairaalassa, luulen. Jokatapauksessa, pitkä mies vierailee yhä unissani. Toivon, että Tohtori Keating auttaa minua karkottamaan hänet pois ikuisesti.

103 kommenttia:

  1. Kiitos todella paljon! :) netissä on liian vähän näitä "perinteiseen" kauhuun ja urbaalilegendoihin pohjautuvia blogeja! Mahtava löytö tämä blogi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Slender man on totta se on ollut mun selän taakse minä kysyin mitä tahdot se kirjoitti paperille missä on kartta sitten se kysyi missä on pimeä metsä

      Poista
    2. Slender man oli meillä kerran kysy mässä missä on metsä

      Poista
    3. näin kerran slender manin hän tanssi ja laulo TRI POLOSKI!!!!!!!!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Minäkin uskon että näin kerran slender manin olin silloin 10v siitä on nyt 12 vuotta muistan vain että näin pitkän miehen jolla oli smokki jakravaatti hän oli todella pitkä täysin valkoinen kalju ei naamaa sitten kuulin huudon joku huusi minulle POIKA JUOKSE JUOKSE ÄLÄ KATSOTAAKSESI JUOKSE!!! Sitten menin kotiin juoksin koko matkan kerroin kaiken isä soitti Poliisit menimme paikalle vaikka en halunnut Poliisi oli jo paikalla ja sanoivt löytäneensä vielä tuntemattman miehen verta paikka oli Rengon metsä älkää menkö sinne päivä oli 11.7.2001.

      Poista
    2. Mitä vittua? Mene nyt helvettiin vammanen.

      Poista
    3. ai siis mitähän vittuu se joka oli yläpuolellas kerto mahtavan jutun.

      Poista
    4. Ja lehmät lentää

      Poista
    5. mun sukunimi on Renko älä dissaa :D! ok lpäl mä vaa ;) mut mä oon kyl kuullu et slender vainoo lapsii eniten. mut en oo koskaa nähny enkä usko näkevänikää :33

      Poista
    6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. kiitos vaa että sait miut säikähtää nyt itekki pelkään slenderii pelasin sitä just muutama päivä sitte ja se ei tuntunu yhtää pelottavalle mutta nyt ETTÄ KIITTI VAAAAAA !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä helvettiä? itehän sä tätä luit! :D

      Poista
  4. nii että sillee sitte!

    VastaaPoista
  5. Onks toi niiku ilmane peli? mistä srn sais ladattuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelejä on useita ja niitä voi etsiä vaikka googlettamalla. Yhden voit ainakin ladata täältä: http://slendergame.com/download.php

      Poista
    2. se on ilmanen ja sain slender Eight pagesin pystytkä pelaamaan tätä netti sivulta virallisilta sivulta

      Poista
  6. slendermanista on tehty aika montakin peliä. :) mut kerran kun pelasin yhtä slenderii, niin se slender vaan kasvatti niitä "ulokkeitaan" ja sit se poksahti se slender :DDD

    VastaaPoista
  7. Kerran näin slenderin 13v hänellä ei ollut kasvoja vaan smokki päällä ja hän oli noin 2,5 metriä pitkä juoksin äkkiä kotio enkä katsonut taakseni ollenkaan se oli elämäni pelottavin kohtaus. huh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Slenderboy 13 vuotta? :D Kertoiko se sinulle ikänsä vai arvelitko vain?

      Poista
    2. oon aika varma et se tarkotti et se näki tämän kyseisen hahmon 13 vuotiaana :)))))

      Poista
  8. Moi Grew, Olen tekemässä koulutyötä urbaaneista legendoista ja ajattelin kysyä, sopiiko tätä Slender-tekstiäsi lainata ja käyttää lähteenä? Saat tietenkin maininnan työssäni. Sama kysymys/pyyntö myös Bunnyman Bridge -tekstin kohdalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaus tulee kyllä valitettavasti myöhässä, mutta kaikkia tämän blogin tekstejä saa tietenkin vapaasti käyttää kunhan mainitsee vain lähteet tähän blogiin (koska olen aikaa käyttänyt suomentamiseen).

      Poista
  9. hmm... olihan se pelottava päivä ku must tuntu et mun isän metsässä seiso slenderman juoksin sisälle kertomaan äidilleni ja sit ku mentii kattoo se ei ollu siel

    VastaaPoista
  10. siis slenduu ei oo olemas vaik jotku väittää nii mä säikähin kerra ku luulin nähneeni slendun mut se oli vaa joku mies slendu puvussa

    VastaaPoista
  11. Pykologien mukaan (ja oman päättelyni mukaan) Slenderin kaltainen, hoikka, kasvoton mies on yleinen harhanäky teini-ikäisillä ihmisillä, joilla on elämässään vaikea tilanne yms.
    Slenderi myös kuvastaa pelkoa siitä, että joku valvoo kokoajan. Kasvottomuus taas on pelottavaa, koska kasvot tekevät ihmisestä inhimillisen.

    VastaaPoista
  12. Slenderman ei varmana oo totta. Harhanäkyjä koska ei kukaan voi nähä sitä koska se on hei 2,5 metriä pitkä. SE ON VAAN PELI ! kauhuselviytymispeli ...

    Toi psykologien mukaan teksti on totta. Teinit näkee harhoja yms. !
    Ja kiitos aloin ite pelkään vaikka tiiän et se on vaan peli ja en enää uskalla mennä mettää yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ei oo alunkaan perin peli-.- huoh

      Poista
    2. Ei nii se koko juttu lähti jostai kuvakilpailusta joskus 1970-1990

      Poista
    3. Nope! SE EI OLE KUVAKILPAILUSTA!

      Poista
  13. miks luulet et slender on muka totta se on vaan joku vitsi tää sivu

    VastaaPoista
  14. Vaikka ite en slenderiin usko, on kuitenkin jännä, että eri aikakausina eripuolilla maapalloa kansat on kertonut tarinaa ja kaikkien kuvaukset sopii slendermaniin. On myös paljon piirroksia ja maalauksia joissa tämä pitkä "kuoleman" olio kuvataan. Kannattaa katsoa dokumentti youtubesta.

    VastaaPoista
  15. Mulla on samsung galaxy S2 ja katsoin eilen play-kaupasta pelejä haulla ''slenderman''. Löysin sieltä pelin joka vaikutti pelottavalta. No, stten kun se oli asentunut mun puhelimeen, ja pelasin sitä, säikähin hitosti sitä. Se oli ilmaisversio ja siinä sillä slendermanilla on ne ''lonkerot''. Pelin nimi on: Slender Man! Chapter 1:Free

    Ladatkaa! Huom. löytyy play-kaupasta!

    VastaaPoista
  16. todella loistavaa matskua täällä! joidenkin lähteiden mukaan, valitettavasti, slenderman syntyny jonkun tyypin photoshop-leikkimisenä, mutta nää tarinat on paljon mielenkiintosempia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itsekin olen lukenut että slenderman syntyi "Make your own monster"-viestiketjusta jossa ihmiset loi ns. uusia hirviöitä. Mutta totta että nämä tarinat on useimminki mielenkiintoisempia kun totuus!

      Poista
    2. Photoshoppia kaytetään helkutisti nykyään.
      Mut entäs jos slender ei ookkaan paskanjauhamista sori kiroilu vastaa tähän viestiin jos haittaa tai ei haittaa kiroilu. Mun Alkuperänen Luonne on Vähänen Tekstiä korostava kiroaminen.oon siis SirSuomiPoika

      Poista
  17. jos se olis totta niin se olis ainoo kuka on 2,5 metriä pitkä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kaverin isä on hei 2,8 m pitkä ja se on saksalainen koska ne on ihan syntyperältäänki aika pitkiä nii on se mahollista nimittäin maailman pisin mies oli 2,59

      Poista
    2. 2,8m pitkä? Tajuatkoha nytte edes itekkään mistä selität. Pelkästää jos ihmine on 190 cm se on jo ihan törkeen pitkä, jos joku on lähemmäs kolme metriä nii vittu terve, se ei vaan oo mahollista :)

      Poista
  18. kerran mä näin slenderin maassa ja juoksin kattoo onliko se oikee mutta se oli vain keppi kasa joka muodosti slendermänin kehon ja valo muodosti slenderin pään

    VastaaPoista
  19. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  20. eilen kun pelasin slederiä ekan kerran niin kun löysin vain yhden lapun joka oli älä katso taise viesinut mä inhoon sitä lappua joten varokaa kaikki sitä lappua te keillä on se peli missä on se lappu

    VastaaPoista
  21. Ei slenderii oo edes olemassa se on.vaan peli jonka on tarkotus vaan säilyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itseasiassa slenderin "legenda" oli jo ennen pelejä (:

      Poista
    2. Kiitos GREW. SLENDERIN OLIN PAIKKA OIS IKI VANHOISSA METSISSÄ JA SUOMEN MAASTOON KESÄLLÄ TALVELLA SUOMEN SYNKISSÄ IKIMETSISSÄ. JA MUUALLA MAAILMAN METSISSÄ MUT EHKÄ ENITEN IKI/SYNKISSÄ METSISSÄ. KIITOS VIELÄ ETTET SANONU /URBAANILEGENDA\ SE TUNTUU VAA HALVEKSUVAN SLENDERIÄ JA MUITA LEGENDAARISIA OLENTOJA! SLENDERMAN ON LEGENDA!

      Poista
  22. älkää tehkö slender pelissä että älä mene taloon vikaks,älä kato taakse ikinä

    VastaaPoista
  23. Se päiväkirja juttu oli pelothavha.Pelasin slenderii niin 3/8 lappuu ja kaupan päälle Slendu selän takana(oisin saanu 4/8 jos slendu ei olis tullu selän taakse)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin toi ykstyyppi sano että älä katso taaksesi ikinä

      Poista
    2. vai kääntykö se itsestään

      Poista
    3. tietäkö ketään että mitä piremmällä on lapuissa niinn sitä pahempi se peläytys on. joten mulla oli 7/8 lappuu (huom kello oli n: 1.30 ja kuulokkeet kovalla)nii pelästyin pikasen :D

      Poista
  24. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos mentäis 100 vuotta tai vielä enemmän ajassa taaksepäin nii moni varmaa uskois noitiin. herää todellisuuteen timi, kuka enää uskoisikaan noitiin :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  25. jos slender tuntuu pelottavalta kannattaa katsoa tämä:http://www.youtube.com/watch?v=QqakBC4p04A

    VastaaPoista
  26. no kukaan ei uskalla pelata slender the arrival pelii koska siinä on kaksi vaaraa ja monta tehtävää luulen no uskaltaako edes pelatasita ja kattoo trailerin.

    VastaaPoista
  27. No määki oon aika varma slenderii ei oo olemassa mut jos olis vuosi 1990 tai jotain siihen kohtaan niin silloin aika monenkin ehkä uskois slenderii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan penikka :D sä niinku meinaat että 1990 on tooosi kauan sitte? Että sillon ihmiset asu melkee luolissa vielä? Voi jumalauta...

      Poista
  28. Helvetti, hakeutukaa jos oikeesti näette jotain 2.5 metristä ukkoa puvussa.
    Slenderman on yhtä totta kuin teillä on aivot päässä!

    Jumalauta että te osaatte olla naurettavia tarinankertojia.

    VastaaPoista
  29. Vittu pelkään nii vitust tota laiheliini pitkulaa.

    VastaaPoista
  30. Kiitos tuosta päiväkirjasta. Olen itse kinnostunut Slenderistä ja tuo päiväkirja vain lisäsi intoani tutkia Slendermäniä lisää.
    Olisin vielä iloisempi jos löytäisit lisää tietoa slendermanistä
    ja kirjoittaisit siitä tähän blogiin. Muista olla katsomatta taaksesi. T:Mr.Muikku (Slender tutkia)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt suomentelin uutta tietoa Slenderistä ja voit mennä lukemaan siitä uusimmasta postauksesta (:

      Poista
  31. Greepypastaa suomeksi tekijän mkgamerin mukaan slendi oli opiskelija joka joutui jonkun hullun proffan luo vangiksi kattokaa se video niin ymmärrätte homman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa outoa, tuollaista juttua en ole koskaan kuullutkaan. Mutta näitähän erilaisia tarinoita liikkuu netissä.

      Poista
  32. Heh! Slender on iha best! Oon ite noin 10-15 v. Sit tääl on joitain jotka sanoo et hui ku ny pelottaa. Iha oikeesti se on vaan joku "taru"!!!! ;)

    VastaaPoista
  33. Minäkin uskon että näin kerran slender manin olin silloin 10v siitä on nyt 12 vuotta muistan vain että näin pitkän miehen jolla oli smokki jakravaatti hän oli todella pitkä täysin valkoinen kalju ei naamaa sitten kuulin huudon joku huusi minulle POIKA JUOKSE JUOKSE ÄLÄ KATSOTAAKSESI JUOKSE!!! Sitten menin kotiin juoksin koko matkan kerroin kaiken isä soitti Poliisit menimme paikalle vaikka en halunnut Poliisi oli jo paikalla ja sanoivt löytäneensä vielä tuntemattman miehen verta paikka oli Rengon metsä älkää menkö sinne päivä oli 11.7.2001.

    Tähän vaan että asun itte Rengossa. ja jos totta puhutaan niin en usko slenderiin se on vaan hupaasa peli. Mies jolla on lonkerot ei naamaa silmii jne. sama ku näkisit mustekalan. :D Joo mut hyvä ketomus ei siin mitään mut vois itte mennä sinne 11.7. Mut ei mul mitään muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö se riipu siitä että on yö vai päivä

      Poista
  34. Ihan paras blogi! Oon iha koukussa xD

    VastaaPoista
  35. olikohan sittenkää hyvä idea lukea tätä .......................

    VastaaPoista
  36. Olen uskonut lapsesta asti siihen ettei ole aaveita , mörköjä tai muuta. Mieleni muuttui kun olin noin 10 v. Olimme koulun kanssa suunnistuksessa minulle ei jäänyt paria. Menimme metsikköön haeskelemaan rakseja. Yhtäkkiä nousi kunnon sumu. Puut tuntuivat pidentyneen. Äkkiä näin puiden seassa hahmon. Luulin sitä opettajaksi mutta kun menin lähemmäs päässäni sumeni. Kuin vanhan tvn lumisadetta. Sitten muistan valkoisen miehen kasvot, vihlovan, tuskaisen kivun. Sitten se kaikki mitä näin sen jälkeen oli kuin kauhu elokuvasta... muistan kun otin kännykän ja kuvanneeni tuota miestä ja sitten juosseeni niin kovaa kuin vain osasin ja askelten vääjäämättömän äänen. Lisää kipua. Sitten opettajan huolestuneet kasvot. Heräsin huoneessa jossa oli äitini isäni ja terkkari. Olin viiltojen peitossa. Äiti ja terkkari kyselivät mitä oli käynyt mutta näyttäessäni kuvaamaani videota ruudulla näkyi vain lumisadetta hetken ja sitten... VALKOISET MIEHEN KASVOT. en usko olevani hullu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa mitä, mä näin kerra sellasen painajaisen et mä olin mun kaverin kaa suunnistamas meijä koulun metsäs. sit siin yhen puun kohal on sellane lappu. mä meen kattoo sitä. sit mä katon se puun ohi ja nään slenderin. arvaa tekikö mieli juosta kun heräsin siin kohtaa... Ps. En väitä että olisit nähnyt painajaist tai olisit hullu mut mun mielest toi kuulostaa epäillyttävält...

      Poista
    2. Minä taasen uskon, että pienellä harjoittelulla sinustq tulisi meöko hyvä kirjailija!

      Poista
  37. Arvakkaa et onks kivaa ku mä asun korves nii sit kasi aamuil meeppä sit linkka pysäkil ja kissasi säikyttää sut meilkei hengilt... en syytä siis crewiä et se teki tän vaa tulin kertoo tän jutun et tiätte millane pelkuri oon

    VastaaPoista
  38. Olisi hienoa jos tämä blogi sisältäisi tietoja ja tarinoita SCP:stä. http://www.scp-wiki.net/

    SCP on kokonainen kirjasto kaikenlaisista hirviöistä. Portaikkohirviöstä ( SCP-087 ) hirviöön joka pystyy liikkumaan nopeasti silmänräpäyksessä ( SCP-173 ). Nämä ovat esimerkkejä sillä SCP hirviöitä on paljon enemmän. SCP:stä on myös tehty peli

    http://www.scpcbgame.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin katsoa sivua vähän tarkemmin ja suomennella sitten kun aikaa riittää. Kiitos ehdotuksestasi!

      Poista
  39. slenderman saatu videolle http://kingpin.mpora.com/videos/brandon-westgate-emerica-made-remix-by-manolos-tapes.html

    VastaaPoista
  40. kuka tietää yli 40 creepypastaa

    VastaaPoista
  41. Nyt voin kertoo kamuille kauhutarinoita >:D

    VastaaPoista
  42. Rullasin tätä tarinaa alaspäin nopeasti ja säikähdin iha jumalattomasti tota naisen kuvaa xD xD

    VastaaPoista
  43. Tää oli kyllä mielenkiintoinen tää tarina tuola, ja oon ite kiinnostunu ihan kauheesti tästä Slendermänistä. Ite oon 16v ja tutkin siltikin Slendermäniä. Kaverit jotku väittää nähneensä Slenderin mutta oon vaa "nii nii älä selitä". Sitä ei voi nähä, ja muuten, kyllä ihminen voi olla 2,5 metriä pitkä. Itsekin oon 196cm pitkä, ja kaveri on melkeen 2,0 metriä pitkä. Onhan jotkun NHL:ssä pelaavatkin jääkiekkoilijat yli 2,0 metrisiä. Esimerkiks Zdeno Chara, menikö kirjotus oikein mutta kuitenkin, joka pelaa Boston Bruinseissa, hän on yli 2,0 metriä pitkä. Mutta jääkiekko helvettiin tästä. Mehän puhuttiin Slenderistä eikä jääkiekosta. Ja muuten, itse oon pelannut Slender: The Arrivalia, ei ole yhtään pelottava, paitsi että pari kohtaa on ollu vähän pelottavaa, kerran menin yhtee huoneesee ni ku tulin pois ja menin käytävää nii saateri säikähin, tietokone täysil ja kuulokkeet täysil (äänet) Pelasin siinä 23.00-00.00 sitä että...Valot kii ja ei edes tv:tä auki. Ja olin yksin siskon kaa kotona ku vanhemmat oli lomalla, sisko vaa katto siin vieressä mun peliä (Olin 16v siis xD) Ja sisko oli n. 10v, koska kohta 11v.

    Itse kyllä kans tykkään paljon noista Slender tarinoista, kertokaa lisää, haluisin kuulla. :3

    T: Joku 16v poika xD

    VastaaPoista
  44. Palaan tähän että olisiko slender totta vai ei. Maapallolla on monta juttua jota ei voitu todistaa. Ja ihminen on sellanen ettei usko ennen kun itse on nähnyt. Olen itse nähnyt pananormaaleja juttuja joita muut ei usko. Mutta hyvä tarina pidin kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet aivan oikeassa! Minäkään en usko asiaan nimeltä tuuli, enkä ilmaan, koska en ole koskaan nähnyt niitä!

      Poista
  45. No kerran olin mun mummulla uimassa ja hetken katoin vaan ympärilleni ja sit näin aivan tosi ison tyypin jolla oli vähän harmahtava pää ja mustapuku oli siis ilta ja sitten en sanonut mumulleni mitään räpäytin kerran silmiäni ja se oli poissa se oli pelottava tunne

    VastaaPoista
  46. Näin kerran ihan sairasta painajaista et aluks olin luolas ja sielt kurkki slendu sit lähin juoksee johonki puunkoloo slendu meni siit ohi sit mä oon yhtäkkii pellol ja slenderi tuöee perässä. Kayheinta oli se et en heränny vaik halusin.

    VastaaPoista
  47. On tosi kivaa et kun meen mökille perheen kaa nii se metsä on täynnä kuolleita puita kosk sinne ei paista aurinko.. siel on kiva kanto mukavasti slenderiksi muodostunu; se näkyy makkarin ikkunasta :D

    VastaaPoista
  48. Sanokaa mulle et Slenderman ei vainoo yli 13v lapsii tai en muute saa nukuttuu monee päivää:D

    VastaaPoista
  49. Olen tietoinen kyllä että se on vain taru, mutta osaan vain säikähtää tosi hyvi:D Esim. Katottii Scary movie 3 mun kaverin kaa, päivällä, ja mä olin saada silti kauhee hepuli:D

    VastaaPoista
  50. Miks ei sais kattoo taakseen? :o Kun luin kommentteja ja siellä luki et teinit voi nähä sen harhoja jos niillä on muutenkin vaikeeta nii nyt mua pelottaa mennä nukkuu :D

    VastaaPoista
  51. Mulle ja mun kaverille kävi tässä vähän aikaa sitten karmiva,tähän liittyvä juttu.
    Siis oltiin pyöräilemässä mun luokse illalla noin kymmenen aikaan. Päätettiin,että mennään lyhyempää metsätietä. Ajettiin sitte sinne ja siinä parin sadan metrin päässä näky joku tumma pitkä hahmo. Mä siristelin silmiä ku se oli niin outo. Se seiso keskellä sitä tietä ja sitte mulla tuli sellanen outo olo ja ihan ku joku olis sanonu mulle et meidän pitää kääntyä. Sitte sanoin mun kamulle,et käännytään. Ja se kysy et miks ja sitte sanoin sille et ku tuolla on joku epäilyttävä tyyppi. Sitte käännyttiin ja se tyyppi vaan seiso siel. Sitte mun kamun huonosti tarakalla kiinni ollut laukku tippu ja se joutu pysähtyy ja hakee sen. Ku se oli sen laukun luona niin huomasin et se pitkä hahmo alko kävelee meitä päin. Huusin ihan ääni väristen sille et tuu jo. Ja kuse oli tulossa katoin sitä tyyppiä joka käveli meitä kohti,ja se käveli katulampun alta ja mä näin sen kasvot. Ne oli valkeet ja sil ei näyttäny olevan silmiä eikä suuta. Ku kaveri oli saanu laukun niin lähettiin täysii ja kierrettiin toista pidempää reittiä. Se oli kamalin tapahtuma mun elämästä. Kerroin kotona vanhemmille ja ne,kuten yleensä yritti löytää tälle loogisen selityksen. Mut mun kamu ja mä tiedetään et kukaan normi ihminen ei voi olla yhtä pitkä ku se.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi hitsi xc
      slendu on kiehtova ja..creepy :3

      Poista
  52. Joskus luulin puuta joka oli vittu yli vaa yli kolme metrinen ja musta katoin kaukaanta ets eon slender xdd

    VastaaPoista
  53. Itte kinnnostunu Slenderistä ihan helvetisti.. :DD
    Tietoo ja muuta ettiny jo puol vuotta ((:
    Ihan slender-fani olen 8)
    Taustakuva, tietokoneen tausta kuva..slenderiä...Piirreltyy slenderit on tullu....Kerran nähny oon kans semmosen sitä muistuttavan hahmon kaukana...
    T: Joku 17-20 vuotias tyttö tääl <3

    VastaaPoista
  54. Tosi paljon virheitä termeissä ja sanoissa mikä teki vaikealukuiseksi. Muuteb hyvä

    VastaaPoista
  55. Slender peli alkaa silleen että slender on tyttö slenderin kanssa kävelemässä ja mummo tulee autolla tyttö slenderin päälle slender man suuttuu ja lähtee seuraamaan mummoa metsään

    VastaaPoista
  56. jotku ei ilmeisesti ossaa käyttää pisteitä ja pilkkuja niitte ''tosi tarinoissa'', mikä tekee niistä entistä uskottavempia

    VastaaPoista
  57. Miksi Blogi ei enää ole aktiivinen?

    VastaaPoista
  58. näin kerran slenderin olin kavereitteni kanssa metsässä, ja sitten näin puiden lomassa leveäharteisen miehen. sanoi nopeasti kavereilleni että pysähtykää! odotimme muutaman sekunnin aivan hiljaa kunnes sanoin juoskaa! juoksimme ulos metsästä niin nopeasti kuin pystyimme sitten kysyin kavereiltani olivatko he nähneet saman kukaan ei ollut.

    VastaaPoista