Pages

tiistai 6. elokuuta 2013

Tuijotus


Tyttö istui metrossa myöhäisenä iltana ja huomasi että nainen joka istui vastapäätä tuijotti häntä. Nainen istui kahden vanhan miehen välissä. Tyttö katseli muualle mutta nainen ei rikkonut katsekontaktiaan häneen. Tuijotus alkoi pelottaa tyttöä.

Seuraavalla pysäkillä, uusi matkustaja astui metroon. Hän oli pitkä mies harmaassa trenssitakissa. Hän istui tytön viereen.
    Nainen ei kiinnittänyt huomiota mieheen trenssitakissa. Hän vain jatkoi tytön tuijottamista, joka tuli kokoajan yhä pelokkaammaksi. Kaksi vanhaa miestä eivät edes katsoneet hänen suuntaansa. Tyttö teeskenteli ettei huomaisi, mutta jokainen kerta kun hän katsoi outoa naista tuijotus jatkui.

Kun juna pysähtyi seuraavalla pysäkillä, mies trenssitakissa nousi lähteäkseen. Yhtäkkiä hän tarrasi tytön kädestä tiukasti kiinni ja kun ovet aukesivat hän raahasi tytön pois junasta.
    Metron ovet sulkeutuivat ja se jatkoi matkaansa, jättäen tytön yksin pysäkille miehen kanssa. Hän alkoi kiljua apua.

"Rauhoitu", mies sanoi. "Pelastin juuri henkesi. Tarkoitukseni ei ollut pelästyttää sinua mutta minun täytyi saada sinut ulos siitä metrosta. Nainen joka istui sinua vastapäätä oli kuollut ja kaksi miestä hänen sivuillaan pitivät häntä pystyssä."

18 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Nyt kyllä oli aika creepy :D viime yön psyykannu muutenki itteensä näil tarinoil :D good work keep it up!

    VastaaPoista
  3. En Oikeen tajunnu :") selittäskö joku

    VastaaPoista
  4. Miten se muka pelasti sen hengen? Se naikkonenhan oli vain kuollut eikä zombi! Kuollut mikä kuollut, ei se voi tehdä mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan tarkoitti että pelasti sen niiltä miehiltä...

      Poista
  5. Jännää o.o muakin on tuijottanu joku metrossa konka vieressä istui tyyppei °0°

    VastaaPoista
  6. Hyi mä rakastan tätä sun blogiis♥ luen tätä joka ilta sängys xd ja tlää on outoo varmaa koska alotin tän lukemisen 10 vuotiaana ja oon ny 11 mut jatkan vielki ja mun kaverit pitää mua hulluna ku uskallan lukee näit mut siis ihanaa ku jaksat laittaa näit♥ t:03 tyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin kaverit pitää mua hulluna kun pidän näistä tarinoista. -tyttö 02

      Poista
    2. Mäkin luen tätä innoissaan. Mun kaverit pitää mua tyhmänä koska nää ei oo jännii niitten mielestä. �� Ite taas rakastan näitä ❤❤❤

      Poista
  7. En kylläkään tajua, että miksi se tyttö oli hengenvaarassa koska ruumis tuijotti... Mutta ihan kiva tarina, rakastan blogiasi!

    VastaaPoista
  8. Voitko selittää että miksi mies veti hänet kokonaan pois metrosta? Olisihan hän voinut vaihtaa paikkaa (tyttö siis).

    VastaaPoista
  9. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Yäk!
    mutta en tajunnu mitä pelottavaa tossa oli
    ja miten niin se mies pelasti sen hengen?

    VastaaPoista
  11. Käyttäkee immeiset päätänne... :D vaarana ei ollu ruumis, vaan ruumin vieressä istuvat miehet.

    VastaaPoista
  12. Oli aika creepyä koska mä kyl olin ihan vikassa kohassa shokissa

    VastaaPoista